// Strawberry Cupcake




Cute Spinning Flower Purple


Hello World! I'm Lynn and me is the owner of this blog . Just one that I want U know ,"I'M A CRAZY CUPCAKE" . Thanks coz visit my blog :) . ♥ U GUYS


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
happy birthday to me ! :D
Friday 10 August 2012 | 07:58 | 0 Sweet Cupcake

salam. hai sume. cube teka arini hari ape ? ya ya hari jumaat. ok. tarikh ? 10.8.2012. ha ?? oh my. tu adalah tarikh bufday saya. hahha *gedik jap. sebelum tu nak nyanyi dulu ah. ~happy birthday to me~ happy birtday to me ~ lalalala. haha malas dah nak nyanyi. btw org yg prtama wish beday aku ialah BFF aku. nana~ kihkih. mak aku terlupa da. haha. even bila aku igtkan dy. baru la dy igt. ape da ibu. haha pape pun lin syg ibu kayy :* . then yg ke2 wish abg mie, lpstu abg nizam, kkyg, wan, kak uda, n abg yeen. iyong x wish ponnn :((( . kak yan pon sme !  haha whatever lah. yg penting arini aku ada dapat present dari someone yg aku syg. eh! bukan pakwe la. BFF okayy. nak tgk ke ap yg die bg? jap2. aku x abis ckp lg. nnti aku tunjuk gmbar. for the lovely family n kwn2 yg wish aku. thankyoouu very muchh. luv u so muchhh :* haha. 14 tahun dah aku. tua sudahhh :X. ok2 kat bwh ni gmba2 present yg diberi oleh bff aku. NANA!! . ha tgk la puas2 smpai keluar bijik mata. bhahaa. ha! lg satu nana ada wat video auw. uwaa terharu weyhh. mmg aku ckp yg air mata aku ade keluar setitik. hahaa. mmg sweet giler ah video tu. orgnye pun sweet gak. thankkss kayy nana. i'm really appreciate that ! :)






thanks nana ! aku suka giler hadiah yg ko bg ni :*



BFF! gua sayang sama lu.*kasar bahasa. bhaha



haii :)) hari ni hari jd saya. tolong bg sye hadiah :3